Dag 63

Igår var Niiiin! Alltså nice i nice. Vi åkte till en sandstrand nära Nice där vi låg och stekte hela dagen :) Idag var mindre najs, gick hem i högklackat igår halv fyra. Men jag är imun mot alla fransmän. Där gick jag ensam i partyblåsan och inte en enda fransman stannade mig! Inte en!
Haha igår när jag gick ner på stan så kände jag mig så jäkla snygg, ny klänning, fint sminkad fint hår och alla stirrrade, egobost tänkte jag. Det var ett gäng killar i en bil som satt och skrek jag lyssnade inte på vad dom sa utan gick vidare. Sen fick jag röd gubbe och dom hann infatt mig. Jag slängde lite med håret och beredde mig på komplimanger och tjat om att hänga med på nån fest. Istället skrek han åt mig att kolla på kjolen. Det visade sig att kjolen dragits upp av väskan. Det var vad alla stirrade på, min häck! Inte mig för att jag var så snygg.
Haha somliga straffar gud med det samma!



glad sanna i solen :)


Andrea var också på gott humör och Catta somnade




Anna sa Fuck you, sen kirrade hon bästa solbrännan någonson, mellan brösten! haha hon missade att smörja in där ;)




Men ki fick jag, brände mig i troskanten, vet inte om det syns men är alldeles rosa!



Men i Nice går det inte att klaga och kvällen blev bra trots allt :)

Kommentarer
Postat av: malin

Haha, ta det som en komplimang att de stirrade iaf :)

2010-04-03 @ 23:41:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0