tisdags trosan ;)

Nej min och Klaras klädkod för våren har jag varit dålig på att följa! Visserligen har jag alltid trosor på tisdagar men de räknas kanske inte? Sämst är väll kanske att toffsen varit min bästa vän den här våren, det där om att bara ha toffs två dar i veckan fungerade verkligen inte!  
Ska iväg till skolan tänkte " jag ska bara" först. Boondock saints två var inte alls så illa, iof höll den inte alls samma klass som ettan men jag hade förberett mig på det värsta och blev faktsikt positivt överraskad. Imorn ska jag lägga upp in film lista, 65 filmer tror jag att jag är uppe i en så länge!! 
men men skolan vilar aldrig dags att springa ikapp!

Bis! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0