Bitterhetens dag

Urdrag ur samtal med Piffen:

Jenna säger:
kukhuvuden
ska vi bajsa i deras brevlåda?

sanna - oslo säger:
nej lämna en bajspapperspåse utanför tarppan och tända på

Jenna säger:
ja
perfekt

sanna - oslo säger:
det hela bara suger
äntligen hade jag lite struktur på min vardag
en plan
nu har jag en jävla 40 procent tjänst
kan lika jälva gärna åka hem

Jenna säger:

älskling

sanna - oslo säger:
har varit feting ledsen och förbannad idag
nu är jag mest bitter

Jenna säger:
förstår dig verkligen

sanna - oslo säger:
jag lovar min *censur* måsta vara djävulen ute efter att fördärva mig
lär få gå på gatorna i oslo för att försörjamig
djävulen utklädd till pimp som jobbar som *censur* på *censur*
jag looovar

Jenna säger:
hahahaha

Nu sova, natti världen och djävulen, du får mig inte!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0