bläääää

Jag måste stäääda, vill inte vill inte vill inte. Jobbar imron och sen ÅKER JAG HEM!! men vill inte packa heller. Massor jag inte vill idag. Skrev nyss slut på sista sidan i dagboken. Det är lite sorligt, jag har ju faktiskt haft den i 4 år. En bok av drömmar och om mitt liv och allt som har hänt. Och livet går vidare, dags för ett nytt år, en ny bok och en ny Sanna som är mer villig. Haha men inte billig!! Då städar vi då. Jag vill, jag kan, jag vågar, läskiga dammtussar alltså!!

hoppas ni inte mår lika blä som jag.

ps. min mobil är borta, hur nu det gick till? Nog för att jag vill ha en ny men inte ens jag är så förvirrad att jag avsiktligt tappar bort min mobil. Eller ;) ? Hur ska jag ta mig upp till jobbet imorgon? Bläää

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0