dag 27

I'm a little bit tipseeey!

Suttit och flörtat med E, så härlig, kanske en sommarromans på g? Men hur ska det funka när jag är ute efter fransk kött? Hur tåliga är killar liksom? nej jag strulade runt med varenda fransman jag hittade men jag är här för dig nu!? Fast det var väl som jag sa till M, jag kanske inte är sokuld längre men jag kommer nog alltid vara oskyldig. Jenjen håller inte med mig och hon har en poäng, jag är en kvinna, jag tar vad jag vill ha ;) men har varit här i tre veckor och knappt ens pratat med en fransman. Säger inte det en del? Jaja två dinkar in på kvällen och tonight kan bli crasy, känner det på mig! Bilder från monaco kommer!! tänker på er ikäll och festar för tre, ikväll ska det dansas!!

Bis <3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0