dag 7

SHIT! Har snart varit här en vecka, jag tror det har varit den längsta vecka i mitt liv och ändå sprang den förbi, och kommer aldrig mer igen, hejdå!
Jaja alla vet att jag snart sitter där med de tre V:na, villa, volvo och verk? nej inte verk kanske...
Jag vet att det är 2,5 barn  men de är ju inget V, veranda kanske då? eller vanish, vänner har jag ju redan, les vacances vill man ju ha ändå! Det kör vi på Sannas vertion på de tre V:na

Villa
Volvo
(Les) Vacances

Gårdagen hade inte kunnat vara mer mysig, jag har världens sötaste klass! Tänk er mig fast i alla storlekar och kön och ta de gånger 23, där har ni min klass :)
Haha undrar hur dom skulle gilla den berskrivningen? Je ne sais pas! 

Ikväll är den stora frågan:
Melodifestavalen VS. Mer fest?

Kanske an vi slå ihop de till en melodifest? Man får dricka varje gång någon kör de typsika dansmovesen: sidledssteg, dansa i trio, höja armen i en båge uppåt, mmm det här får jag styra upp! 

Auvoir mes amis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0