god natt då!

Haha idag har jag tagit på mig att bli yoga instruktör för hela klassen!
det blir...spännande. Anna är klassens mittpunkt, solen i vår galax om ni så vill. Nej men en trevlig och utåt tjej från stockholm som hittils varit den som dragit i allt och alla. Så jag å Andrea satt och pratade eller hon berättade att hon tagit med sin yogamatta och skojjade om hur svåra de är att få ner i resväskan, så då inflikade jag att jag hade gett upp när jag insåg hur mycket jag faktisk packat ner. Helt plötsligt sitter jag och Andrea och disskuterar olika Yogatyper och solhelsningar och Anna föreslår att vi ska yoga tsm allihop! Klart man håller med och sen märker jag hur Andrea säger att hon kan kö en typ av Yoga och jag en annan och vad säger man då? Nej jag skojja, jag kan ingenting. Det går ju inte! Kul att jag å Anna är vänner på FB och att hon kan ut och kolla vad jag skriver... Så jag får helt enkelt ta óch gå och fräscha upp min yoga!
Mina andra missöden? Tjaa skulle laga mat och råkade roffa åt mig japanskans alla grejer men som alla asiater är hon en vänlig själ och påpekade det, lite försynt så där, jag bad så mycket om ursäkt och kände mig plump när jag i nästan sekund tar nästa sak som är hennes. Men inte kan jag rå för att hon har egna skålar, knivar och skärbrador som ligger framme i köket?
Just nu undviker jag köket när jag vet att hon är där...

Det var allt för idag pussnatti

Kommentarer
Postat av: Jenna

Hej snygging! Här yr snön omkring och jag ska snart ut till affären så jag kan laga till en värmande soppa. Hittade ntligen din blogg, så nu har jag något att göra om dagarna! Saknar dig Sanna "solrosen" Björkman!

2010-02-03 @ 10:33:13
Postat av: Anna

Åh söta Sanna! Du är gulligaste västeråsaren jag känner! Kul att du har en blogg. Ser fram emot yoga på stranden!! Ses ikväll :)

Puss och kram

2010-02-04 @ 17:23:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0