Det händer grejer!

Första inlägget:

Huvudet snurrar i hundraåttio, kan någon nypa mig så jag vet om jag är vaken!?
Nu går allting väääldigt fort, idag är det måndag, nästa måndag börjar kursen i La France
och jag har inte ens boende!
Jag är för stissig för att kunna sova, även om ögonen tycker annorlunda, när man har en vecka på sig att packa ihop sitt liv och flytta, inte bara till en ny stad utan även ett nytt land då jävlar kan jag tala om att det är mycket som rör sig innanför skallbenet. Jag ska inte tråka ut med detaljer och egentligen är de ju ett I- lands problem, jag ska studera vid medelhavet, bo tio minuter från stranden och de går fina pojkar i klassen, lite stress kan man väll leva med under omstänigheterna? Ärligt talat är det perfekt, jag slipper planera långt i förväg och får leva på allt adrenalin som pumpar runt i kroppen av nervositet och skräckblandad förtjusning. Livet kunde inte vara mer spännande just nu! Jag ska hoppa i säng i alla fall, jag har så mycket att göra imorgon och nedräkningen fram till på söndag att jag behöver all skönhetssömn jag kan få!

Så peace out världen, kl är över tolv och det är bara 4 dagar kvar till avfärden!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0