Kartan!

Nu testar vi igen då, bra med syskon! 25 bitars och jpg filer, mycket man kan om datorer alltså.. not. Konstaterade nyss att jag är i Frankrike imorgon vid den här tiden! Tiden springer men de känns som om jag börjar hinna ifatt. Det är som jag sa till K, saker och ting ska göras fort, som med plåster, slit bara av de, snabbt och skoningslöst. Jag menar vem vill halvt planera ihjäl sig? Det blir ett bra avsked från Västerås, igår fick jag årets första (och enda!?) semla :) Jag har hunnit med att säga hej då till J och K och idag kommer S och D förbi med paj! Eftersom jag fyller om två veckor tittar även rafrafromfar och momma in på tårta, haha fint att gå upp två kilo lagom till avfärden. Men de blir de värt, godismostret Sanna ryter.
Då testar vi kartan då!
Nice, så ser det ut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0