första jobbdagen :)

Ok jag älskar att vara i Oslo men kan någon tala om för mina fötter att sluta smärta så jag kan njuta av upplevelsen ;) ? Första dagen gick lysande,de dröjer innan jag sätter min fot på svensk mark igen!! Säkert tre veckor... Nej men seriöst om de fortsätter så här blir jag nog kvar ett år i alla fall. Jag är ledig imorn sen blir de jobb till på lördag så just nu tänkte jag smöra lite för magen med krubb och sedan blitka mina fötter genom att ligga i sängen tills jag somnar.

bye people

Kommentarer
Postat av: Felicia

Vad roligt att du trivs! Har du lust får du gärna svänga över till stavanger haha ;) Det är bara sisådär 6 timmar till :D Säg till när du skaffat norskt nummer så får vi pratas :) Puss

2010-07-13 @ 10:39:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0