Älska västerås!

Märlaren i mitt hjärta, var ut med Hannas familj å hennes pojkvän å segla på sjön igår. Underbart kan jag tala om, jag valde helt klart fel föräldrar. Visserligen har vi båt men den ligger ju bra i trädgården hemma, verkligen jättebra. Dagens I-landsproblem : Mina föräldrar har inge segelbåt.
Idag har jag och Jenna sprungit femman :) tredje gången jag springer i år, så JA jag är stolt! Livet här hemma har jag inte riktigt hunnit ikapp men de börjar arta sig. Fia kommer hem idag så då blir det uppdatering så det heter duga. Sen måste jag träffa Viktor som ska bli pappa och på torsdag kommer Heddan hem!!
Inga bilder blir det dock på ett tag då mamma fick låna med sig kameran till NY, kul att ha en kamera som ör mer berest än en själv...
nu lunch, mumms!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0