dags för fucking studenten

Jag dör! Det är två år sedan nu och det känns som igår. Men vad små årets studenter är, var jag verkligen så liten och naiv? Haha är jag inte de fortfarande? NEEEEEEJCH! Jag har faktiskt börja känna mig lite äldre den här våren och det är faktiskt skönt att de gått två år sedan studenten.
Nog sagt om de, det ska bli ruskigt kul att se Danni ta studenten idag även om det regnar och vädergudarna beter sig som skit. Det borde vara lag på att solen ska lysa på studenterna. Jag känner mig lite sentimental här där jag sitter i Jennas lägenhet och tänker tillbaka. Klara ringde och väckte mig imorse jag vaknade upp hos bästa Jenna och snart ska jag ner på stan och möta upp Erik och samuel för att skrika på vagnarna och efter de ska jag hem till gosStina. Alla de bästa från gymnasiet ska jag möta denna dag och jag känner att jag valde rätt och jag trivs med hur livet utvecklats. Jag känner verkligen att jag  fick ut det bästa från gymnasiet och dom bästa ;) Så det komer nog fällas en eller två tårar idag, inte bara för Danni utan för mina vackra studentvänner, fy fan va ni är bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0