hejdå

Vi säger hejdå till matvraket Fia genom att kolla på film och kö en heldag! Vi har sprungit på stan och shoppat gärnet, flickorna har inte bra inflytande på mig. En sommargul klänning är resultatet iaf :)
Senare ska vi äta igen, om jag lyckas rulla ur soffan vill säga. Låter som om det blir lax och räksallad, låter inte så tokigt?
Jenna och Fia roar sig med att skicka sms med Eddy från min telefon, jag har ingen aning om vad som sägs, hör fragment om smisk och fnitter men det blir nog bra...
Nu ska vi eventuellt spela Wii eller kolla biggest looser vet inte riktigt, förvirrad Sanna ska sno tillbaka mobilen och kolla skadegörelsen ;)
pussåhej!

Kommentarer
Postat av: Felicia

MAAAAT :D

2010-06-09 @ 10:59:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0