Klara är ledig

Oj vad mitt liv är styrt av mina vänner just nu! Idag är Klara äntligen ledig igen så då ska vi umgås :) Sen kommer Erik till stan, så då tänke jag möta upp honom! Surprise surprise, ja om han inte läser det här då...
Dessutom kan Wickan klämma in mig efter fyra så då blir det en runda på stan!
Jaja jag behöver mina vänner just nu så det får vara som det är. Igår fick jag massage av Jenna så min kropp mår prima dessutom ska jag promenera hem till Klara innan frukost, fettförbränning ;) Det kommer bli en jävla massa träning i sommar. Visserligen är inte Fia i stan och kan puscha men resten av tjejerna är på g som fan och efter femman känner jag att träningsSanna är på ingående as well.
Nej frukost hos Klittan väntar!

Kommentarer
Postat av: Felicia

Jag har en blogg igen :D

2010-06-09 @ 11:45:03
URL: http://feliassynvinkel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0