lördag

Vad är de för mening att ha en blogg om man är för upptagen för att blogga?
Dagen i-landsproblem ;)

Igår var det Dagens för hela slanten och sen slutade kvällen i pastisanda, härligt :) Sen fick jag sällskap i soffan, vilket också var mysigt! Bättre efterfest en förra veckan.

Försökte dra med mig syrran på bio ikväll men inte ens genom att muta henne och tala om att jag betalar hjälpte, nu ligger hon och sover på soffan. Orutinerat! Jag är dock inte alls besviken för Hanna ska dra med mig ut på äventyr ikväll, det ska bli überbra!

Jag tänkte avsluta inlägget med att berätta att mina handlingar äntligen hunnit ikapp mig och gott folk, jag är från och med igår en slampa! Men tydligen bara på fyllan. Och vet ni vad? Det kan jag leva med - hellre slampa än okysst. Nog för att det stör mig lite, då hela Västerås är en enda stor slampa. Sverige och världen med för den delen, Matte har en för glapp käft, han ska baskemig ha stryk! Av allt som disskuterades igår är de det som jag hänger upp mig på, sick.

Tänkte jag skulle berätta nått kul som hände igår också men det här blev ett så långt inlägg! Bästa var att träffa gull David igen och sen är det alltid kul att möta vänner på burgercorner.  Haha jo jag drog i Kenny tequila också, lugn kväll i helsike heller, inte när partysanna är i farten!

Nu ska bakisSanna få världen att sluta snurra - puss folket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0