dag 57

okej fastna framför datrorn och the imagnarium of doctor parnasuss, Heath ledgers sista film och nej den var ingen hitt, jag väljer att ignorera filmen och se the dark knight som hans sista. För att sammanfatta filmen : den var weird och den röda tråden näst intill obefintlig för att inte prata om att själva handlingen blev lam. Nej det hade kunnat göra så mycket mer film istället för massa trams det lilla som fanns där räckte helt enkelt inte för mig! Men nu ska jag verkligen släpa mig ner i köket och äta, magen skriker!

Kommentarer
Postat av: syster

:o Jag tycker faktiskt att den var ganska bra. Heath Ledger -> Johnny Depp -> Jude law -> Colin farell = samma person, interesting. Men ja, den var ganska konstig, å näst intill oförståelig i vissa lägen. Men gillade scenerna, allt var så fint!

2010-04-03 @ 16:36:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0