dag 57

Jävla random kväll igår alltså!
Sov hela dagen, hann knappt äta eller göra mig iordning, ner på stan missa nästan början på filmen, var så nära att jag nästan sket i att titta på filmen utan gå hem istället! Hata stress och komplikationer! Anyways det löste sig fiiiinfint och jag tror att jag var ensam om att inte ha krossade förhoppningar. Så himla fin film, så många klockrena kommentarer, Johnny depp <3 för att inte prata om sagolika Anne Hathaway :)
Sen hem till Mauro på "ff" fest, föräldrafritt "eftersom" anna var i italien, det var tomt utan Anna!! Sen styrde Emma upp fest med en snubbe och vi var tvunga att sköta oss ordentligt, länge sedan någon fick mig att känna mig så liten! Inte ens Klittans kommentaren om korta kjolar kommer ens i närheten! Festen var inte alls så classy och jag menar fransmän kommer alltid vara fransmän. Pratiga, känslosamma, pussiga och artiga för att inte prata om fulla ;)
Idag visade det sig att alla svenskar blev utkörda, jag missade hela grejen och det slutade med att jag satt och snacka kärlek och "french kiss" med franska killar. Jag fick höra hela kvällen att jag snackar asbra franska, snacka bra egokick!!
Så vid 4 var jag i någon tjejs lägenhet och tydligen så var det hennes födelsedagsfest, nog för att jag hade grattat henne men jag kopplade inte att vi var där för hennes skull. Ja tipsey kan man nog säga att jag var igår...
Födelsedagsbarnet var iaf försvunnen och jag satt vid köksboret och käkade sjukt söt jordgubbspudding med Ben, enda namnet jag kommer ihåg, mentala kom-ihåg-lappar is the shit, Ben som i Big Ben. Jag kommer garanterat komma ihåg hans namn hela livet!
Igår fick jag för mig att jag ville vara fransk så jag testade på att röka hemarullade cigaretter. Jävla fucking äckligt alltså! Dessutom har jag varit så sjukt bakis idag att en bättre anledning till att aldrig aldrig aldrig röka igen inte skulle kunna uppenbara sig. Ni som röker, ni är ûbersnuskiga, trust me I know!!! Haha kommer jag få äta upp det där eller vad ;) ?
Grattis om ni pallade läsa allt och fy skäms om du fuska! Nu ska jag käka frukost kl halv 6 på kvällen för jag har inte fått behålla något annat, sa jag att jaga hatar cigaretter?

bis bis people <3 

Kommentarer
Postat av: Tommi

hahaha, du verkar ha det bra =)

2010-03-28 @ 18:32:33
Postat av: malin

Vaaa, du röka? nu blir jag allt besviken här :P

Så definitionen på att vara fransk är att röka hemmarullade cigg? ^^

2010-04-03 @ 16:41:26
Postat av: sanna

haha alltså ciggaretter är lika franskt som baguetter skrev jag inte det i texten? Och du behöver inte oroa sig lilla syster jag ska aldrig någonsin röka igen! Überäckligt.

2010-04-03 @ 21:18:53
Postat av: malin

thumbs up! me like. har lämnat det där jag med. har fyllerökt några få gånger men uäh! never again.

2010-04-03 @ 23:43:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0