dag 59

Jag bröjar bli bloggskadad, gör mentala lappar om  grejer att skriva om, tar massa ovärda bilder för att lägga upp på bloggen, tänker på intresanta saker att disskutera. Man vill ju tillfredställa sina läsare!
MEN det här är ju inte en blogg för er, okej jo lite, utan en blogg för att skriva av mig och kunna titta tillbaka och minnas resan. Fast som med allting så the more the merrier (jag hatar när man kan ett uttryck muntligt men inte skriftligt, anyway ni fattar vad jag menar) så då är väll bloggen för er iaf då. Sitter här med massa material som aldrig kommer att användas för att det inte längre är relevant. Jag får skapa en mapp och döpa till "bloggskadan" 

Tittade nyss på Julie&Julia, årets sötaste film! En lång kärleksförklaring till mat, tror ni att jag är kär eller tror ni att är kär? Ni har så rätt, jag är kär!
Jag skulle döda för
Högst upp på vill-ha-listan
Det första jag vill se på morgonen
Det sista jag vill se på kvällen
Det som skulle göra mig lyckligast just nu!
Ja allt detta frambringar boken som oundvikligt snart kommer finnas i min ägo! Alla dessa 524 recepten ska testas, kan Julie så kan jag!



Nu ska förkylningen bekämpas med sömn! bis nattis people!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0