...

nej nu är det dag att åka hem, när man till och med blandar ihop valborg och midsommar då är det på tiden att försvenskas igen. För det hade absolut inget att göra med alkohol... jag klättrade på stängsel och "bröt" mig in i folks trädgårdar. Jag kände mig busig och fri och det luktade sommar i luften. Och så var det inte på riktigt, det var fejk. Skit samma! Jag glömmer ju alltid bort att plocka blommor på midsommar ändå, jag tror jag bryter mot traditioner och börjar på valborg istället (finns de blommor i sverige då?) jag vill ju i alla fall inte göra som alla andra eller följa rutiner.

Nu ska jag äta ben & jerrys och kolla grey's anatomy, lägger upp bilder när världen slutar att snurra :D bis bis people!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0