Hemma :D

Borta bra men hemma fucking bäst!!!
Det var party party i fredags och jag har aldrig haft en sådan bra utekväll, någonsin. Och då har ju jag trots allt spenderat våren på riviäran ;)

Efterfesten spåra dock. Som fan. men ca va, man måste ju få vara ung och dum, dricka som ett svin, bada och basta och skämma ut sig. Man lever ju bara en gång! Lite synd dock att Västerås är så litet, jag känner att den här kvällen kommer förfölja mig ett tag - tur att jag aldrig skäms ;) Pappa fixade suschi till mig och så hade vi familjemiddag, mamma har smårenoverat mitt rum och jag har skrattat så mycket med syrran att jag har träningsverk.


Jag ska aldrig åka någonstans igen! Mer Sanna till västerås!!! Fast jag kanske har jobbplaner i norge men de där visar sig, nu ska det sovas, i min underbara säng i mitt fina rum i mitt älskade hus. Sa jag att jag är överlycklig över att vara hemma!?


bis :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0