Friiiiterad fredag :)

Jo det är sant, det är fredag och jag ska fritera. Men det är iaf inte godis. Jag ska släpa mig ner till affären nu och försöka hitta iaf något nyttigt att ha till mina moul frit <3 Jag tänkte även fritera upp getosten som ligger å väntar i kylen, jag kokade musslorna till lunch så nu MÅSTE jag ju äta upp dom. Vore ju mat och komsumtionsmissbruk annars ;) Jaja det blir en grönsak eller två och så självklart aioli. Ok jag ska sluta låtstas, ingenting och då menar jag INGENTING kan få min midddag nyttig ikväll. Och hur mycket bryr jag mig på en skala? SnyggSanna gråter och sörjer över att behöva vänta ännu längre för att få komma fram och min inre lyckliga tjockis jublar av glädje. Hej friterad fredag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0