Shopping <3


Jag var på Sandvika kundcenter i veckan. Det är alltså typ nordeuropas största köpcenter. Jag började med att gå in på typ en norsk variation av DUKA, där spenderade jag säkert en timme, sen hittade jag en olivoljabutik (ååh) och där gick jag och mös tills kassatjejen började kolla snett på mig och efter det gick jag in i typ ett Ica (matglädje hette den) och bara TITTADE. Seriöst jag tror jag har fått matsjukan. Anyway hittade tusen saker jag vill ha till mitt kök, köpte silikonhjärtan man kan baka muffins i och sen rehabliterade jag mitt matberoende genom att köpa ännu en kjol på H&M. Hjälp? Någon som kan få mig intresserad av kläder och träning igen, eller tror ni det är för sent ;) ?







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0