Nya livet

Jag tänkte sluta vara en morgontrött människa. Helt. Skratta inte då!
Så målet är 6-7 h sömn  per natt, jag tog mig upp igår men var tvungen att powernappa på eftermiddagen. Tog mig upp idag också och behöver jag livnära mig på koffein å kaffe? Naahaa, för jag har jooosie jucie ;)








Nu väntar tvätt och damsugning sen ska jag tvinga iväg mig på kontitionsträning (vill hellre ligga i sääängen!) och sen ska jag tom. jobba! Vem är mest aktiv idag då ;)? Vad tror ni, orkar jag hålla det här uppe tills veckan är slut :P?

Kommentarer
Postat av: malin

haha jag läste joooosie jude istället för jucie :P Så går det när man använder tv:n som datorskärm.

2010-10-12 @ 12:32:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0