garderobenn fixade sig själv ;)

Jag satte fart på Soroush idag genom att komma hem och jag citerar "vara en bitterfitta med mens", haha jag kom hem, la lite spydiga kommentarer och började rota i röran å¨mitt rum. Det hela slutade med att jag fick en bamsekram och Soroush moterade på mina dörrar som jag verkligen inte ville ta tag i. Jag älskar att ha rooomies :) Att bo ensam är överskattat!!


här kommer kvällsdikten, natti natti roomies och alla ni jag önskade var mina roomies <3

To My Wife - With A Copy Of My Poems by Oscar Wilde
I can write no stately proem
As a prelude to my lay;
From a poet to a poem
I would dare to say.

For if of these fallen petals
One to you seem fair,
Love will waft it till it settles
On your hair.

And when wind and winter harden
All the loveless land,
It will whisper of the garden,
You will understand.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0