2011

Sammanfatta året 2010:
  • Första gången jag var i Nice
  • Första gången jag var i Oslo
  • Året då jag flyttade hemifrån
Året som helt enkelt var förvirrat, snurrigt och väldigt spännande. Jag kommer minnas min soliga balkong i Nice, pratnätter med Anna, sommarparty med Jenna (gaaaalning<3), ikeas gula jobbkläder och hur mycket tålamod jag haft med kunder. Jag kommer minnas hur det är att leva ur en resväska och hur hemskt mycket jag längtade efter att få ha min egna lägenhet. Jag kommer minnas hur mycket kärlek och värme nya människor kan ge en och hur viktig min familj var för mig. Jag kommer minnas ensamheten som känns så stor och förvåningen över hur osjälvstädig jag kan vara. Jag kommer minnas all solvarm mat, långa mail till Erik, glömda vänner och hur självupptagen jag blir när jag måste överleva ensam. Oj vad melakolisk jag är, jag kommer minnas nissiga och najsa och VARMA partynätter i nice, glass från gamla stan och hur vackert turkost medelhavet är. 2010 var ett bra år :)
Imorse när jag kom hem så slog det mig att jag inte har blivit så vuxen ändå, för jag upptäckte att jag inte ens kunde klä av mig själv, haha dagens ilandsproblem - hjälp jag kommer inte ur mina klänningar. Det brukar ju vara åt andra hållet, hjälp jag kommer inte I mina klänningar ;)
2011? Japp nu kör vi igen :)

Kommentarer
Postat av: Felicia

Re: Hihi, ja, kanske ;) Det är roligt att få inreda mitt eget för en gångs skull!

2011-01-09 @ 00:15:52
URL: http://feliassynvinkel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0