300!

Det blev kvällens film och det kan gott sammanfatta dagen. Först en arbetsdag som kändes som 300 år, med 300 små troll som bankade i mitt huvud. Sedan till träningen där dem trängde in 300 stackars täningssugna människor i en sal där det var 300 grader varmt. Så jag och Philippa åkte och köpte 300 bitar sushi och sen kollade vi på film. Att kolla på 300 med P:hoe ja det är att lyssna till 300 suckar, 300 "åh nej, sanna vad är det här!?" och 300 "den här filmen är så konstig". Men jag hade hotat våran vänskap i förhand om hon inte gillade filmen så slutrecensionen löd "Det var en helt ok film" ja det kanske var 300 gånger överdrivet från hennes sida men vad gör man inte för sina vänner ;) Jag kanske också överdrev dagen liiite men ibland är det bäst när man får överdriva, ja precis som filmen 300 :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0