zzzöndag och zumba, ZUMBA!

Jag tror inte jag har berättat om våran störtsköna och smått galna Zumba instruktör? Han har munkfrilla som han alltid döljer under en keps, väldens skönatse leende och så är han smått provocerande med sina ständiga frågor och uppmaningar under passen. Ska ni sjunga med? Säg Ja det ska vi! och sjunger de gör vi Zuuumba Zuuumba! Kul med lite udda ledare!
Annars har jag äntligen sett Les aventures d'extraordniar d'Adele Blanc-Sec, resten av klassen såg den redan under nicetiden men jag skippade. Nu ångrar jag lite att jag inte såg den tidigare! Massa fin franska för att inte prata om den sköna franska huvudrollsinnehavaren, åh om man ändå hade fötts som fransyska! Har även sett en annan skönhet vid namn Alexix Blendel, vilka blå ögon, ja dem har jag ju iaf ;) The good guy heter filmen och var tittbar.
Natti natti folket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0