valcarpaccio

jo det var väll vad jag försökte mig på att laga i kväll. Efter att jag misslyckades med min vitlökssoppa förra veckan har jag varit lite matdeprimerad. Men så tändes mitt intresse på nytt när jag fick klart för mig att man kan köpa val här i Norge! Spännande! De var en rejäl köttbit må jag säga men jag är inte så duktig med kniven som jag skulle vilja vara. Skivorna blev kanske lite i tjockaste laget och jag skulle kanske inte ha chansat på att göra en mangosalsa med lime efter eget huvud. Jaja man lever bara en gång. ovh jag har massa mer val att leka med i frysen!!
Igår spenderade ajg med att se La vie en rose - om edith Piaf!
Ja om maten inte fick mig upp på orgasmisk nivå så var jag iaf überlycklig efter filmen. Franska Je l'amie!

Bon soir :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0